The Fourth Age

Onzin topic - Pagina 2 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Onzin topic - Pagina 2 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Daelyn



Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 07-01-14

Onzin topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 13, 2014 9:53 am

Oke dus met een s xD Awh nee nu moet ik mijn bottum aanpassen waar ik veel te lui voor ben -,-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.raposa.actieforum.com
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Onzin topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 13, 2014 9:09 pm

Heb je hem niet meer staan in het computergeheugen?
Ik ga meteen posten, en mij maakt het op zich ook niet zo uit of we verder gaan met de oude topics of gewoon nieuwe beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Onzin topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 16, 2014 2:00 am

Ik erger me echt vreselijk aan de mentaliteit van de meeste in onze maatschappij van tegenwoordig...

De meeste jongeren/kinderen kunnen geen dag meer zonder: internet, laptop, tablet, smartphone... Een van die toestellen die enkele uren plat ligt is voor hun al een zeer grote ramp.
Ook bestaan er helemaal geen groepen voor jonge en oude mensen die eenzaam zijn. De meeste zijn gericht op de leeftijd 35 tot 60 alsof men daarvoor of daarna niet meer eenzaam kan voelen. Zelfs een kind kan eenzaamheid ervaren en dat gebeurt veel meer dan men denkt, ook zijn er hopen senioren die eenzaam zijn, dus waarom bestaan er dan geen clubs voor hun?
Mensen bekijken metalheads vaak raar aan en gaan hun uit de weg, terwijl dat vaak de meest vredelievende mensen zijn...
Een ander geslacht, religie of afkomst, is meteen ook een andere aanpak, maar waar is dat goed voor?
Jongeren worden niet aangenomen, omdat ze gebrek aan ervaring hebben, maar als niemand hen aan neemt, kunnen ze ook geen ervaring op doen...
...

En ik kan nog wel door gaan. Maar ik erger me op dit moment het meest aan mijn eerste twee puntjes. Ik ben verdomd eenzaam en ik kan er niets aan doen of niemand die me begrijpt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset

Vrouw
Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 05-09-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middle-Earth

Onzin topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 16, 2014 2:18 am

Tja, de wereld is niet echt eerlijk... Je hebt wel gelijk. Maar mijn oma die gaat elke week naar de rummiekub club. Dus zij is niet eenzaam. Ook eet ze elke zondag bij een van haar kinderen. Dat hebben we met de familie zo geregeld...

Whoo vandaag mijn eerste praktijk examen gehad, ging best wel goed! Was alleen vanochtend super zenuwachtig, omdat ik had gehoord dat je een presentatie moet houden en ik dat niet kan. Niet voor de klas althans. Maar de presentatie hoefde alleen voor twee leraressen. En het ging echt heel goed! Bam ik kan wel presenteren. Nu nog alleen voor de klas het kunnen, maar joh. Dat komt wel :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Onzin topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 16, 2014 4:04 am

Je hebt in alle leeftijden en klassen mensen die eenzaam zijn, maar je hebt er ook die niet eenzaam zijn. Maar ik erger me zo aan het feit dat eenzame mensen vaak aan hun lot over gelaten worden of dat sommige vaak denken dat het hun eigen schuld is dat ze eenzaam uit de hoek komen.
Het feit is gewoon dat ik nergens heen kan om te praten dat ze ofwel niet willen luisteren of niet willen helpen. Mensen laten me steeds links liggen (soms onbewust).

Als je kunt presenteren voor twee personen, kun je dat ook voor een hele klas. Het is in principe precies hetzelfde, alleen zijn er meer mensen die kijken en luisteren. Spreken voor een groep is niet altijd even gemakkelijk, maar eenmaal je de stap hebt gezet en rustig blijft, verloopt alles wel vanzelf. Ook kan het helpen om iets in je handen te houden tijdens je presentatie. Bv een balpen of een aanwijsstok of steekkaarten met kernwoorden op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset

Vrouw
Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 05-09-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middle-Earth

Onzin topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 16, 2014 5:50 am

Ik heb altijd een blaadje met steekwoorden. Alleen ik ga stotteren en hakkelen en alles voor een grote groep. Vervelend. Maar ja, ik heb het gedaan :D. Nu tot maandag vrij. :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Onzin topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 20, 2014 9:38 pm

Eenzaamheid is in onze maatschappij inderdaad een groot probleem. Facebook en andere social media hebben hier zeker schuld aan. Als je de statusupdates van sommigen leest, lijkt het alsof ze altijd erg vrolijk zijn, en nooit eens pech hebben. Velen denken niet verder na, en niemand kan zien wat er onder de sluier van de vrolijke berichten schuilgaat. Ellende, problemen e.d. worden vaak niet gedeeld met de wereld. Denken dat anderen altijd gelukkig zijn, maakt een eenzame vaak ongelukkig.

Sun, succes met je examens! We duimen voor je!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Onzin topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 2 Icon_minitimema apr 21, 2014 3:37 am

Dat is ook weer niet waar, ik zie heel vaak statusupdates over problemen of pech en sommige hebben dan voortdurend van die pessimistische updates, daar krijg ik het ook weer van. Dat je altijd pech hebt, kan niet en ik zie dergelijke zaken enkel en alleen als vraag naar aandacht of gewoon zielig willen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset

Vrouw
Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 05-09-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middle-Earth

Onzin topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 2 Icon_minitimema apr 21, 2014 5:20 am

Social media wordt ook wel verkeerd gebruikt. Om aandacht te zoeken enzo. En je ziet vaak dat mensen op facebook ofzo heel anders zijn dan in het echt. Daar kan ik vooral slecht tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Onzin topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 2 Icon_minitimema apr 21, 2014 10:36 am

Mensen die facebook gebruiken enkel en alleen om te zagen en te klagen over eender wat in hun leven, verwijder ik uiteindelijk uit mijn vriendenlijst. Ik heb geen zin om elke dag op de statuspagina van dat negatief gezeik te lezen. Af en toe eens klagen kan geen kwaad, maar elke dag om het uur of meer is echt overdreven. Ik hoef heus geen dagboek van mensen te zien...
Ask.fm is ook zo iets, maar dan nog veel erger. Hoe vaak gebeurd het daar wel niet dat iemand anoniem (zo laf zijn ze wel) berichten stuurt naar mensen die ze kennen of net niet dat ze zelfmoord moeten plegen of dat ze lelijk zijn of wat dan ook. Cyberpesten en van die trollen op het net is echt het ergste wat er is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Onzin topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 06, 2014 10:45 pm

Sorry voor de dubbelpost, maar dit heeft met iets anders te maken.

Ik zit thuis met grote computerproblemen. Twee dagen terug heb ik hem per ongeluk laten vallen, met als gevolg dat hij ontzettend traag is (gewoon opstarten duurt minstens drie kwartier) en het duurt ook een eeuwigheid om programma's te openen. Volgens mijn vader, die redelijk wat van computers kent, ligt het aan mijn harde schijf. Momenteel is mijn computer bezig met een onderhoud, het kl*te daaraan is dat je niet kan zien hoe lang het nog duurt en wat hij als fouten heeft ontdekt. Dat onderhoud heb ik gisterenmiddag rond een uur of drie opgestart en hij is op dit eigenste moment daar nog steeds mee bezig. Ergens heb ik zo het gevoel dat ik nog een hele week ga mogen wachten eer hij met dat onderhoud klaar is. Als dat onderhoud niets verhelpt aan wat mogelijks beschadigd is, dan zal ik 'PC vernieuwen' proberen en als dat niets helpt, dan doe ik 'fabrieksherstel'. Gelukkig heb ik van heel wat dingen een back-up, dus is niet alles verloren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset

Vrouw
Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 05-09-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middle-Earth

Onzin topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 09, 2014 4:29 am

Oh dat is wel balen Jannys. Hopen dat je pc het snel weer doet ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Onzin topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 11, 2014 8:00 am

laptop is nu officieel stuk. Alles wat ik heb geprobeerd faalde. Ondertussen is de harde schijf geformateerd via een andere laptop en die van mij weigert op te starten met behulp van een cd-rom of usb-stick. Het enige wat we nog kunnen proberen is opnieuw via een andere laptop een nieuw besturingssysteem plaatsen op mijn harde schijf, die dan terug in mijn laptop plaatsen en zo opnieuw proberen op te starten. Maar dat heeft ook een kleine kans tot slagen, mijn vader vermoed dat er ook stukken van mijn moederbord beschadigd zijn.
Dus dat zal uitkijken worden naar nieuwe laptop of tablet met externe harde schijf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragnar



Man
Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 27-05-14

Onzin topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 27, 2014 1:41 am

Yo, is there still life here? D:

*Wake up call*

Hopelijk werkt dit xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset

Vrouw
Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 05-09-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middle-Earth

Onzin topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 28, 2014 1:23 am

Elloz! Jaa, het is een beetje stil momenteel, maar daar komt verandering in!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Onzin topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 28, 2014 9:01 am

Jep,

Enorme excuses voor mijn afwezigheid. Vanaf morgen vliegen we er weer helemaal in!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Sunset

Sunset

Vrouw
Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 05-09-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middle-Earth

Onzin topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 29, 2014 10:16 pm

*Vliegt* yaaaaay. Ik heb nu zo goed als vakantie, alleen nog dinsdag naar school om mn rekentoets te oefenen en donderdag om m te maken. En ik hoor 11 juni mn examen uitslag... Hopen dat dat goed is. Maar ik ben nu dus vrij haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Onzin topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 30, 2014 1:39 am

Super, we vliegen er weer in!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Sunset

Sunset

Vrouw
Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 05-09-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middle-Earth

Onzin topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 30, 2014 7:49 am

Jaa, actief worden hiero :) 
Ik heb al linkpartner ding gedaan met Dream Horses en Asenia. Ik zal nu ook even op Innocent Sky doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Onzin topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 2 Icon_minitimema jun 02, 2014 10:11 am

De moederbord van de laptop leek beschadigd en aan de harde schijf scheelt er nix. Dus voor nix bestanden verloren. Ondertussen heb ik nu een tablet, een asus Nexus 7. Typen gaat nu trager, maar ik kijk nog voor een hub om dan een externe harde schijf, toetsenbord en externe dvd speler te kunnen aansluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Onzin topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 03, 2014 4:53 am

Nu eerst een mobielvriendelijke LOTR-layout maken :)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Onzin topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 03, 2014 10:25 am

Ik vind het raar dat de vorige layout niet werkte, terwijl eender welke andere site dat wel doet, tenzij flash player nodig is. Flash player kan niet geïnstalleerd worden op mijn tablet wat ik jammer vind, want dat heb je nodig om sommige filmpjes te kunnen kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Onzin topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 04, 2014 12:53 am

Ook ik vind dat raar. 't is vervelend dat ik niet weet wat het is ... :/
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Het onzin topic
» Onzin topic
» Het happy topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: The Practical Stuff :: Away from Middle-Earth :: Just Talk!-